KVZ online

Email via Bazuin

Het belangrijkste communicatiemiddel voor onze leden is onze email-groep, De Bazuin. Via De Bazuin delen we informatie over tochten, kondigen we kampeerweekenden en zwembadtrainingen aan, en vertellen we over filmavonden, borrels en andere activiteiten.

Zorg er als lid dus voor dat je De Bazuin-mails in de gaten houdt!

Slack

Via Slack beheren we de community Kano Amsterdam. Hier kun je online met elkaar afspreken om te gaan varen, vragen stellen of beantwoorden of interessante berichten delen. Daarnaast kun je wekelijks de vaar-kalender ontvangen, alerts krijgen voor nieuwtjes op Zeekajak Forum en Kanoweb, en meer. Kijk voor meer informatie op de online-community-pagina.

Je kan in Slack met elkaar chatten in "kanalen (channels)". Kanalen kunnen publiek zijn, waar iedereen mee kan doen. Er zijn ook privé-kanalen die alleen op uitnodiging zichtbaar zijn.

Aanmelden voor de Kano Amsterdam Community kan via deze link.

Via onze Facebook-pagina delen we foto's van het wel en wee op de club. Daarnaast plaatsen we op onregelmatige basis berichtjes over zaken die zich in en om het water in Amsterdam afspelen.