Introductiecursus

Vier avonden cursus en een tocht

Word lid en leer kanoën! In onze introductiecursus leer je alles om de rest van het jaar lekker te kunnen varen.

In vier avonden (of op twee zaterdagen) behandelen we de basis-technieken:

Als afronding van de cursus breng je alles in praktijk met een stadstocht door de Amsterdamse grachten. Je maakt dan ook kennis met meer clubgenoten.

Kosten

Je betaalt 179 euro voor de introductie-cursus + het lidmaatschap tot het einde van het kalenderjaar. Je kunt dan de rest van het jaar mee met clubtochten.

De rest van het jaar kajakken

Na afloop van de cursus ben je automatisch voor de rest van het jaar lid van de vereniging. Je mag de clubboten gebruiken tijdens clubactiviteiten, en je kunt veilig deelnemen aan de rustige vlakwater tochten ("V1" en "V2").

Je kunt meedoen aan allerlei clubtochten en andere activiteiten. We bieden regelmatig ontspannen tochtjes door de stad of in de natuur voor wie net begint.

Elke dinsdag- en woensdagavond varen we tochten van anderhalf tot twee uur. Op zaterdagochtend kun je het weekend beginnen met een Amstel-tocht om routine en conditie op te bouwen. We varen dan in principe individueel, voorwaarde is dat je zelfredzaam bent.

Je kunt na de cursus meedoen aan vervolgcursussen en workshops: zowel 'nat' als 'droog' bieden we van alles om meer te leren en meer lol met kanoën te hebben.

Aanmelden

De cursussen in het voorjaar van 2024 zitten vol. Als je je aanmeldt kom je op de wachtlijst voor een cursus in het najaar en krijg je bericht zodra die gepland zijn.

Klik hier voor het aanmeldformulier!