Kanoën in Amsterdam

Geen verhuur

Wij zijn geen kajak- of kanoverhuur en we doen ook geen bedrijfsuitjes of groepsactiviteiten. Probeer het eens bij:

Zie ook de kaart met kano-activiteiten hieronder.

Kanoclubs welkom

Wil je als kajakvereniging een eigen tocht door Amsterdam varen, en zoek je een opstaplocatie? We stellen ons clubhuis graag voor jullie open. In 20 minuten zit je in het centrum van Amsterdam.

Email ons via info@kvzeeburg.nl dan kunnen we kijken wat mogelijk is!

Denk wel aan betaald parkeren en de milieuzone.

Het is vaak druk op het water.

• Veel rondvaartboten varen binnen beperkte tijd een vaste route. Maak je als tochtleider zichtbaar, en communiceer met de schipper als groep. We geven graag een briefing om onze tips, ervaringen, en knelpunten te delen.

• In de zomer zijn er ook veel andere recreanten: sloepen, waterfietsen, zwemmers, en wat al niet. Die zijn voor zowel de rondvaart als onze kano-tochten vaak lastig. Houd daar rekening mee.

• Vaar rechts op het water en onder bruggen, en wees alert.

Andere clubs in de stad

Naast KV Zeeburg zijn er nog andere verenigingen in Amsterdam:

Kano-kaart Amsterdam

Onderstaande kaart toont waar je kano's kunt huren en waar andere kanoclubs gevestigd zijn. Daarnaast vind je informatie over stremmingen en andere watergerelateerde verkeersinformatie.